Percutian 2 Tiket Ke Bali Secara Percuma Jika " Testimoni Story Shaklee" Saya Ini Mendapat Banyak Like

Assalamualaikum.. Hai semua.. Hari nie saya tak nak share tentang resepi or tentang kesihatan.. Tapi saya nak share dengan korang dua perkara..


PERKARA PERTAMA

Perkara yang pertama saya nak mintak jasa baik korang semua untuk like testimoni saya.. korang klik kat sini "Testimoni saya selepas consume makan Shaklee".. Lepas da klik korang like testimoni saya nie.. Kemudian korang share la dengan sesiapa yang korang kenal.. Saya harap saya dapat memenanginya..


CARA NAK KLIK LIKE PADA TESTIMONI SAYA


2- Kemudian klik 'Log in'


3- Masukkan email or no telefon dan masukkan password.. Dan tekan 'Log in'

  

4- Dan yang terakhir klik 'Like' pada testimoni saya serta share kan kepada kenalan korang yang lain. Lagi banyak korang share lagi banyak la saya dapat 'like'.. Dan insha Allah peluang untuk saya menang cerah.. ;-)




PERKARA KEDUA

Perkara yang kedua, saya suruh korang like testimoni saya sebab sebenarnya saya masuk pertandingan 'Supermom Shaklee Story' yang di anjurkan oleh Group Leader saya iaitu Group Supermom di bawah Master Hadhatina..



Korang tau tak hadiahnya sangat-sangat lumayan.. Rugi sangat kalau tak menyertainya.. Pastu, kalau nak masuk pertandingan nie bukannya kena bayar pun.. Cuma kena hantar testimoni sahaja selepas menggunakan Supplement Shaklee.. Tapi kena jujur la.. Pertandingan nie berlangsug 3 bulan (oktober - disember) .. Setiap bulan akan ada pemenangnya serta setiap bulan hadiahnya lain-lain.. 


Nie antara hadiahnya.. TEMPAT PERTAMA = PERCUTIAN 3HARI 2 MALAM DI BALI
                                   TEMPAT KEDUA = TV LCD 32INCI
                                   TEMPAT KETIGA = SAMSUNG GALAXY 
Ada juga hadiah saguhati tempat ke-4 hingga ke-9..

Lumayankan..setiap bulan ada 6 pemenang.. 6 daripada pemenang tu akan dipilih 3 untuk masuk ke peringkat kedua..

Ini adalah syarat penyertaan..



BERITA BAIK UNTUK KORANG

Ha kat sini saya ada berita baik untuk korang semua.. Korang pun boleh hantar je testimoni nie dan boleh memenangi pertandingan ini.. Korang kena klik like pada page  "Supermom Story Shaklee" Tapi sebelum tu korang kena la makan supplement  nie dulu.. Jadi, kalau korang nak menyertai pertandingan ini atau nak tanya apa-apa boleh la hubungi saya di talian 014-7380367..

Ok la sampai sini sahaja nak bagi tahu korang.. Jangan lupa like testimoni saya ye "Testimoni saya selepas consume makan Shaklee"... Terima kasih sebab like.. Assalamualaikum..















LAGI ARTIKEL MENARIK

3 comments

  1. Best-best hadiah yang di tawarkan. Saya dah like testimoni Puan. Good luck!!

    Nak Tau Tips Untuk Elak User Mulut. Klik Sini

    ReplyDelete
  2. Bestnya hadiah ke bali tu :) .. Semoga berjaya sis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang menarik pun aziah.. tq sebab doakan saya.. :-)

      Delete