Melawat Damia Qaisarah

Assalamualaikum.. hari nie saya dengan Khaulah pegi melawat Damia Qaisara.. Geram,asyik tengok kat facebook je walidnye pos gambar Damia.. Alhamdulillah ari ni dapat jugak akhirnya jumpe.. Tembam.. geram sangat.. da la putih..Ikut macam kulit umminye la, kalu walidnye gelap.. hihi.. jangan marah ye izwan.. huhuu..... muka Damia sama macam muke ummi dia.. mata macam cina.. hihi.. kate umminye time pregnantkan Damia, umminye suka tengok cerita korea.. penangan cerita korea la tu.. huhuhu..

Inilah Damia Qaisara.. baru 2 bulan tapi tembam..
Terima kasih Hairany dan izwan sebab sudi menerima tetamu macam saya.. hihi.. perjalanan nak pergi rumah hairany dekat je.. dalam 30 minit.. tapi tibe2 tadi sesat.. ade waze pun boleh sesatkan..haha. tapi xpe yang penting selamat sampai.. Alhamdulilah.. sebelum balik sempat la jugak berselfie.. hihi..
         
Saya dukung Khaulah Amrina.. dan Hairany dukung Damia Qaisara..
Khaulah pun nak bergmbar sorang jugak.. huhu..Khaulah makan biskut gula..
Alhamdulillah dapat jugak jumpa Hairany dengan Damia Qaisara sebelum saya bersalin.. lain kali kite jumpa lagi.. kite doakan semoga Damia Qaisara menjadi anak yang soleh dan solehah, mujahidah islam.. insyallah.. amin.. doakan saya semoga mudah dipermudahkan bersalin tau.. ;-)


MENARIK DI BLOG SAYA:
- DIARI SITI RUQAIYAH 313
- NUTRISI UNTUK IBU

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments