Vivix membantu menghentikan kimia penyebab kanser. Korang Tau Tak?

Ibu saya turut mengamalkan Vivix dari Shaklee. Dahulunya tahap kencing manisnya teruk, tapi kini Alhamdulillah kesihatannya semakin baik, kencing manis semakin turun dan terkawal. Ada juga testimoni yang mengamalkan Vivix secara konsisten pulih dari Leukemia / Leukaemia Di antara keistimewaan Vivix dari Shaklee. #KorangTauTak













Sebelum saya tutup entry saya nie, saya nak mintak jasa baik korang semua untuk klik dan like page 'testimoni saya selepas consume shaklee'.. lepas da klik link tu korang like testimoni saya.. Saya masuk pertandingan untuk memenangi 2 tiket percuma ke bali.. jangan lupa klik dan like tau.. Terima kasih sebab like.. Untuk keterangan lanjut tentang Vivix atau supplement Shaklee yang lain, boleh hubungi saya, Siti Ruqaiyah +6014-738 0367

MENARIK DI BLOG SAYA:
- DIARI SITI RUQAIYAH 313
- NUTRISI UNTUK IBU

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments