Goodies Cup Cake Coklat Moist Hanya RM1 sahaja!!!!

    Assalamualaikum.. hai semua pembaca-pembaca blog saya.. Sudah berbulan tak menulis blog.. Tak sempat nak menghadap ladtop sejak mendapat anak kedua nie.. Lepas tu berbisnes kek...Tu yang tak sempat nak menulis tu..

     Jadi, hari nie kita start menulis balik.. yeargh!!!! banyak benda nak di kongsikan.. segala jenis resepi kek dan cara nak buat decoration.. tapi tak pe kita cuba buat pelan2 dulu..

    Tapi, hari ni bukan nak share resepi.. tapi nak cerita kat korang goodies cup cake coklat moist hanya RM1 sahaja.. Allahuakhbar.. Dalam kegawatan ekonomi sekarang boleh ke dapat goodies cup cake coklat moist hanya rm1 sahaja?? semua tu hanya boleh dapatkan di BAKERY KITER sahaja...

   Da la goodiesnya cantik.. bukan tu je keknya pun sodap.. moist sangat2.. kita belanja gambar ye.. yang bestnya goodies nie kita boleh deliver.. 300pc ke atas free deliver.. Semenanjung Malaysia tau.. Sabah dan sarawak tak tau.. hihihi..


Cup cake coklat yang sudha di bakar..


Tengok gambar pun da terlur...


Comelnye goodies2 nie..

        Kalau nak buat untuk cup cake pun boleh.. insha Allah harga still sama.. Satu kotak ada 12biji.. Jadi semuanya satu kotak rm12.. Tapi kena pick up sendiri la sebab tiada buat penghantaran deliver pun.. resepi cup coklat ni sama macam resepi kek coklat yang kita pernah buat.. cuma cup cake ni kita bakar.. Boleh tengok resepi disini ye.. kek coklat moist meleleh .. Kek coklat moist yang kita buat sebelum nie kita kukus.. Bakar pun still boleh moist tau.. Cuma kena pandai main suhu.. Macam oven kita bakar 180celcius bakar selama 23minit.. Kita pakai oven besar yang industri punya..


Cup Cake Coklat Moist.. 


Ini lah hasilnya bila cup cake dibungkus dengan kotak..

Boleh pick up di kota kemuning, shah alam.. kalau nk no contact boleh whatssap saya siti, (0147380367)







LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments